Site icon Wacana Zeckry

Apakah yang dikatakan Bio Velocity

Apakah yang dikatakan Bio Velocity

Apakah yang dikatakan Bio Velocity ? Secara mudah untuk fahami cuba kita peratikan pada era moden ini, tekanan hidup, pemakanan yang tidak seimbang dan pendedahan kepada pancaran elektronik yang berterusan boleh menyebabkan aura manusia terjejas tanpa disedari. Aura manusia adalah medan elektromagnet yang mengelilingi setiap manusia. Ia adalah sejenis ‘tenaga’ yang menjadi penentu kesihatan dan kecergasan seseorang. Ia berkait rapat dengan tahap kesihatan kerana gelombang (frekuansi) patogenik yang tidak dapat dikumuhkan daripada tubuh manusia secara semulajadi akan menganggu aura manusia yang menyebabkan manusia diserang penyakit.

Apakah yang dikatakan Bio Velocity ? ia adalah satu penemuan saintifik yang hebat berasaskan prinsip-prinsip tenaga perubatan iaitu tenaga asli yang diperoleh daripada matahari. Tenaga asli itu dikawal, diseimbangkan dan disimpan dengan menggunakan teknologi yang dipatenkan.

Apakah yang dikatakan Bio Velocity ? Pastinya ia membantu memperbetulkan ketidakharmonian dalam frekuansi gegaran, meneutralkan gelombang patologi sambil menguatkan gelombang positif untuk membentuk aura yang sihat.

Apakah yang dikatakan Bio Velocity ?

Ia membolehkan berlakunya peredaran tenaga secara harmoni di dalam badan dan mengimbangi fungsi sel dan biokimia iaitu :

– Meningkatkan kandungan oksigen dalam sel

-Mengimbangi nilai PH dalam tubuh badan

-Meningkatkan aura dalam tubuh manusia

-Menghalang kesan buruk akibat radiasi elektromagnetik yang berbahaya

-Mengimbangi emosi dan membantu mengurangkan tekanan hidup

-Membunuh bakteria

-Meningkatkan sistem imunisasi dan memanjangkan jangka hayat sel hidup

Crownscopy menggunakan teknologi pelepasan elektron untuk mengukur taburan aura manusia, eksperimen menunjukkan bahawa taburan aura manusia adalah lebih tetap dan seragam dengan menggunakan produk Bio Velocity Sleep Mate.

Pada tahun 2013, pakar fizik Professor Edward V.Krizhanovsky dari Rusia telah menjalankan satu kajian klinikal terhadap pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate.

Menurutnya, sebelum ini beliau telah menjalankan satu kajian terhadap keberkesanan produk pelapik tilam yang dipasarkan oleh Hai-O Enterprise dari Malaysia. Kajian tersebut dijalankan untuk mengkaji perubahan tahap kesihatan selepas menggunakan dua jenis pelapik tilam. Satu pelapik tilam diperbuat daripada kapas biasa yang mesra alam. Pelapik tilam yang satu lagi disuntuk dengan medan tenaga asli dari Malaysia. Pelapik tilam tersebut dinamakan Bio Velocity Sleep Mate.

Beliau mendapati bahawa selepas menggunakan pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate selama 30 Minit, terdapat peningkatan dalam tenaga badan, tubuh manusia menjadi lebih stabil serta seimbang dan seterusnya mengurangkan defisit oksigen dalam badan.

Pada tahun 2014, kajian ini berjaya diterbitkan dalam Open Journal of Ecology sebuah jurnal penyelidikan antarabangsa yang merupakan perakuan antarabangsa bagi membuktikan manfaat Bio Velocity. Diterokai dengan menggunakan teknologi inovatif dan dibuktikan oleh kajian saintifik. Bio Velocity memanfaatkan kesihatan manusia sehingga kini.

Apa itu Bio Velocity ? Kini penggunaannya telah dilancarkan kepada empat siri produk Bio Velocity :

-Bio Velocity Sleep Mate

-Tuala Wanita Bio Seleza Feminine Pad

-BV Alfalfa Concentrated

-JTX Airtracker

Apakah yang dikatakan Bio Velocity yang telah mencipta keajaiban ? ia terkenal dengan pemasaran pelapik tilam Bio Velocity Sleep Mate. Sesungguhnya Bio Velocity telah membawa kesejahteraan dalam hidup kerana ia mempunyai tenaga hayat.

Exit mobile version