Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia
Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia

Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia apabila sesuatu baru itu muncul walapun telah lama diketahui oleh sesetengah orang. Percaya dan keyakinan itu ada pada pengetahuan bukan ikutan. Persoalan akan muncul bila kita tidak cukup pengetahuan, sepert kata Ya ke pelapik tilam Bio Velocity™

Sleep Mate ada tenaga sehingga boleh merawat penyakit seseorang itu ? Testimoni telah pun ditunjukkan rujuk pada tulisan-tulisan saya sebelum ini.

Bio Velocity™ Sleep Mate: Mustahil Pada Akal Manusia biasa, tiadamustahil bagi mereka yang sentiasa berfikir tentang alam semesta ini, Maha Suci Allah, maknanya tersuci allah daripada segala sifat kekuranganNya..Dia mampu mengadakan dan mentiadakan sesuatu untuk terjemah kesempurnaan IlmuNya. Penciptaan matahari yang menjadi sumber tenaga alam telah diceritakan dalam Quran sehingga Allah bersumpah Demi Matahari dan Waktu Dhuha.

Pernahkah anda dengar di awal era millennium dulu air ECPI sangat popular atau air gelombang yang dirumuskan atau dicaskan dengan tenaga eletrik. Air gelombang (tenaga) yang tidak mengandungi bahan kimia atau bahan pengawet. Sangat bermanfaat untuk memberi tenaga, merangsang sel-sel badan, menjaga sistem badan, mengesan punca penyakit dan juga merawat pada punca. Bila punca penyakit ditemui dan dirawat, penyakit tidak akan datang berulang ulang kali seperti yang kita biasa alami selama ini.

Menurut kajian, Air Ecpi dicipta dengan kehalusan molekul air sangat halus (0.001-0.004 Micron) 2500 kali ganda lebih halus dari sel darah merah, sehingga dapat mengawal gula dalam darah dalam masa satu jam sekaligus dapat melancarkan sistem perjalnan darah dan sistem pernafasan.

Kandungan Alkali (7.3-8.5 pH) yang membantu keluarkan toksid, kimia dan racun dalam badan, membantu mengawal paras asid urik berlebihan dan melancarkan sistem pencernaan dan perkumuhan. Kandungan Oksigen 20 % lebih dari air biasa, mampu memulihkan tenaga dengan kadar segera dan mengandungi 1732 cas tenaga ‘hf’ tenaga gelombang elektro magnetik.

Kini tenaga/gelombang dapat diukur dengan menggunakan dowsing rods yang boleh diuji pada setiap benda, lihat video di bawah, bagaimana tenaga yang ada pada jenis-jenis air yang kita minum.

Saya ada menemukan seorang nenek yang berketurunan Jepun semasa di Sarawak yang berumur sekitar 90 tahun, dia mesti ada stok air ECPI untuk diminum setiap hari agar tubuhnya sentiasa segar dan bertenaga.

 

Hari ini sesiapa saja boleh mengukur tenaga/aura dengan Dowsing Rods.
Oleh itu, bagi memahami tentang Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia sebelum ini saya ada tulis seperti di bawah :

Apa Itu Aura Yang Sering Kita Dengar Satu Dunia Ni

Kaitan Hantu dan Cahaya

http://zeckry.net/2018/05/19/matahari/

Sebenarnya, Bio Velocity™ Sleep Mate: Mustahil Pada Akal Manusia biasa, tapi tidak mustahil bagi mereka yang sentiasa berfikir tentang alam semesta ini, Maha Suci Allah, maknanya tersuci allah daripada segala sifat kekuranganNya..Dia mampu mengadakan dan mentiadakan sesuatu untuk menyatakan kesempurnaan IlmuNya. Kebenaran itu akan hadir jika kita mencari dengan percaya dan yakin. Selamat Mengkaji !

Maka, jawapan Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia telah pun anda temui di sini !

Whatapps kami dan akan diberikan maklumbalas segera.Terima Kasih

Whatsapp Zeckry [Klik Sini]

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

2 thoughts on “Bio Velocity™ Sleep Mate : Mustahil Pada Akal Manusia”
  1. […] Tak terfikir gak ni kenapa Bio Velocity Laris Ketika Hari Ibu Bapa di Malaysia. Sebut je bio velocity atau BVSM yang lebih dikenali sebagai rakan tidur (sleep mate) wow nak tidur pun kena ada rakan ke ? ya semestinya kerana apa ? kerana tidur yang nyenyak menjamin kualiti tidur yang sebenar dan kualiti tenaga seseorang ! sebelum ni saya telah banyak mencatatkan mengenai pelapik tilam yang ajaib..apa yang ajaibnya ? mmg ajaib anda tengok saja pelapik tilam ini dari jauh dan fokus anda akan merasai gelombang energynya..memang mustahil pada akal manusia sebenarnya. […]

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.