Ingin mencari bilik sewa murah dengan segera atas sebab anda akan merantau or akan bekerja di Pulau Pinang/Seberang Jaya sebagai Jururawat/Penjawat Awam/Badan Berkanun. Mungkin anda dari Perak atau Kedah amat sesuai kerana berhampiran dengan Highway Utara-Selatan. Rumah yang berhampiran dengan Hospital Seberang Jaya. Mulakan perancangan anda bagi kemasukan bulan JUN 2020 . Anda dijemput datang terlebih dahulu untuk berbincang dengan baik bagi memantapkan hubungan antara kita.

Kenapa perlu mencari bilik sewa murah ? because ia lebih selesa berbanding sewa bilik di Flat yang tinggal beramai-ramai dan terpaksa menaiki lif dan ssh nk parking ! Selain dari kos hidup di Pulau Pinang yang meningkat berbanding negeri-negeri di Pantai Timur. Maka, wajarlah bilik sewa yang kami sediakan ini tetap menjadi pilihan kerana 10 tahun kami telah menyediakan sewaan bilik ini.

Bilik Sewa Murah ini amat sesuai bagi yang bekerja di sekitar Seberang Jaya kerana tempat yang strategik dengan kemudahan kedai berdekatan and yang paling istimewa dekat dengan pasar malam setiap hari Ahad dan keselamatan sentiasa terjaga.

So, anda tidak perlu berfikir panjang lagi untuk membuat pilihan yang teliti apabila berada di Penang kerana kebanyakkan rumah sewa atau bilik sewa adalah mahal and tidak berbaloi jika anda datang ke Penang semata-mata hanya untuk bekerja. Keperluan untuk mengurangan kos sewa bilik atau rumah yang seharusnya diteliti dan diperhalusi. Pastikan anda akn rasa enjoy bila berada di Penang !

Al-Ahlam Resources offer for bilik sewa dengan harga mampu milik dengan segera…hanya 2 orang rakan sebilik perempuan diperlukan bagi memenuhi bilik yang masih ada untuk di sewa.Istimewa sewa bulanan around RM200-250 sebulan pasti menjimatkan kos hidup yang telah dirancang oleh anda.

Apakah jenis rumah?

Rumah Double Story.

Syarat:yang diperlukan:

-Muslimah warganegara Malaysia
-Bekerja

-Berakhlak mulia

-Menjaga solat
-Dewasa dan boleh di bawa berunding
-Deposit sebulan sewa + deposit elektrik dan air

-Harga sewa bilik RM200-250 sebulan termasuk elektrik/air yang telah dihadkan dengan persetujuan bersama..

bilik sewa seberang jaya
Sewa Bilik Seberang Jaya Murah Dan Berbaloi Untuk Wanita Sahaja

Kemudahan disediakan :

-Mesin basuh
-Peti Ais

-Dapur
-Berdekatan dengan kedai, pasar malam (setiap hari ahad), highway utara selatan, ke pulau pinang

Kemasukan SEGERA JUN 2020

So, for those who are serious and interested hubungi kami untuk perbincangan terlebih dahulu 013 4963005 atau terus whatapps kami utk temujanji KLIK DI SINI.


By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.