Sebelum ini, Berita Harian melaporkan, Iklan Permohonan Guru 2023 dipaparkan selama dua minggu sahaja melalui https://myspp.spp.gov.my/ mulai hari ini (7 April) hingga 21 April (Jumaat). Ketika ini terdapat kekurangan 19,431 guru atau 4.49 peratus di seluruh negara membabitkan beberapa mata pelajaran termasuk Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu dan Pendidikan Islam.

Cam ne anda bersedia untuk menjawab soalan-soalan yang bakal ditanya nanti ? ada isu semasa, ada bidang pendidikan, ada bidang khusus kita abik tu. Tp sy cuba fokuskan kepada bidang PENDIDIKAN ISLAM.

Berminat dan tau petua untuk hadapi penemuduga bagi calon guru Pendidikan Islam ambilan 2023 ni ? Cuba tinggalkan komen dibawah.

Ingat calon ramai so saringan temuduga pasti bertujuan untuk mengecilkan saiz. Dalam proses pihak Suruhanjaya Perkhidmatan Pendidikan (SPP) mengecilkan saiz calon untuk mencukup kouta yang dikehendaki menjadi saingan kepada anda, jika tiada persediaan yang sangat rapi dan teliti, akhirnya merugikan diri anda untuk menjawat jawatan sebagai guru tetap atau interim.

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.