Mencari kebenaran di sebalik kain selimut dhuha adalah perlu agar kita yakin untuk mencuba. Kain selimut ini BVSM didatangkan dalam saiz queen. Cuma rentangkan di atas tilam dan selitkan empat tali elastic di setiap penjuru tilam. Kain selimut yang berkualiti tinggi telah mendapat liputan dari pelbagai media yang telah dihasilkan daripada kajian 20 tahun oleh pakar pengkaji sains Jerman dan rumuskan dengan garam laut yang terdapat di Korea.

Rahsia Selimut Dhuha
Mencari kebenaran di sebalik kain selimut dhuha

Dalam perubatan tenaga, garam merupakan salah satu komponen yang digunakan untuk menghasilkan tenaga kerana kita dijadikan dari 4 unsur iaitu Tanah, Air, Api dan Angin. Garam datang dari unsur Tanah, ada yang berasal dari laut dan dari bukit. Dalam perubatan Islam, garam juga digunakan untuk menolak gangguan makhluk halus. Tulisan Zeckry sebelum ini telah mencatatkan Rahsia Selimut Ajaib  : Bongkar !! telah mendapat pelbagai reaksi yang dapat memahamkan dari sudut aura,sains serta spiritual.
Dalam teknologi terkini kita perhatikan garam digunakan dalam  mengenai yang menghasilkan cas elektrik dengan menggunakan sel garam menggantikan bateri biasa seperti mana menurut Dhiyauddin Asyraf, sel garam mampu menggantikan bateri kerana boleh menghasilkan voltan. Malah garam boleh menghasilkan voltan lebih tinggi berbanding bateri biasa dan beroperasi lebih lama.

Oleh itu, selimut dhuha ini mengambil tenaga dari matahari di waktu dhuha, diadun dalam bentuk Bio Velocity —-> Kelajuan gelombang yang berupaya menembusi badan manusia. Bergetar bertindak dengan molekul air dalam badan —-> ikatan air terputus terbebas tenaga dalam bentuk haba àterhasil oksigen. Apabila haba dibebaskan ia melarutkan kolestrol yang tersumbat di salur darah juga larutkan darah beku di arteri jantung dan otak—> darah lancar seluruh badan.

Sebelum ini kita pelajari, matahari adalah sumber tenaga yang menggerakkan kesemua kehidupan dalam bumi. Benda hidup adalah makhluk yang bertenaga, atom-atom dan elektron-elektron di dalam badan kita menghasilkan satu aliran medan tenaga di mana ia membekalkan tenaga yang mencukupi untuk sel-sel badan bekerja pada tahap yang optima. Dengan kata lain, tenaga adalah daya hidup dan ia adalah sumber kesihatan dan semangat manusia.

Keseimbangan tenaga adalah berdasarkan kewujudan corak tenaga di dalam dan di sekeliling badan yang membentuk satu matrik yang digunakan oleh badan untuk mengekalkannya dalam keadaan “sihat”. Medan tenaga manusia dibentuk untuk mengekalkan kesihatan badan. Sel-sel badan berkomunikasi di antara satu sama lain melalui gelombang (frekuensi) yang unik kepada setiap orang. Semua tisu seperti kulit, hati, tulang dan organ-organ lain mempunyai tenaga dan beresonan ke atas frekuensi tersendiri. Bioresonans bermakna mengedarkan semua frekuensi yang diperlukan untuk rangsangan dan penyelarasan organisma yang muktamad.

Bagaimanapun, pemodenan kini telah membawa kepada kemerosotan medan tenaga manusia secara mendadak. Gaya hidup yang penuh tekanan, penggunaan alat elektronik yang meluas, pencemaran alam, makanan yang tidak seimbang, gaya hidup yang buruk serta toksin-toksin yang dihisap telah membawa ketidakseimbangan frekuensi elektromagnetik atau medan tenaga. Dengan ini, sekatan tenaga dihasilkan justeru mengganggu pengaliran tenaga utama atau daya hidup. Masalah kesihatan kronik mulai timbul dan menjadikan badan sukar untuk menyembuhkan diri.

Apakah Penyelesaian dalam mencari kebenaran di sebalik selimut dhuha ini ?

Untuk memahami bagaimana tenaga Bio Velocity digunakan dalam selimut dhuha ini,kita tontoni kaedahnya dengan lebih jelas di Youtube untuk terus kita terus mencari kebenaran di sebalik kain selimut dhuha.

 

Bolehkah kain selimut ini dicuci ?

Ya boleh, kain selimut ajaib BVSM boleh dicuci setahun sekali, dengan menggunakan cecair pencuci berorganik dan disarankan boleh menggunakan PB Wash. Dicadangkan juga hanya cuci pada bahagian yang terkena kotoran sahaja dan dijemur dibawah matahari pagi sahaja. Sekiranya berminat dengan produk Bio Velocity selimut dhuha juga dikenali sebagai pelapik tilam ajaib ini boleh hubungi kami terus di whatapps.

Whatapps kami dan akan diberikan maklumbalas segera.Terima Kasih

Whatsapp Zeckry [Klik Sini]

 

Bibliografi :

http://aura-hikmah.blogspot.com/2012/05/kegunaan-garam-dalam-perubatan-islam.html

http://norsurianaabdulrahman.blogspot.com/p/testimoni-bio-velocity-sleep-mate_18.html

http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0219&pub=Utusan_Malaysia&sec=Sains_%26_Teknologi&pg=st_01.htm

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.