Ramai yang bertanya zeckry.net. Apakah cara bijak untuk renew insurans dan roadtax dengan pantas dan murah? Paling bijak apabila anda dapat membuat pilihan dengan kaedah pembayaran secara ansuran untuk selesaikan masalah renew roadtax dengan pelbagai cara pembayaran yang boleh kita buat pilihan iaitu Grabpaylater, SpayLater, Shopback dan Atome. Oleh itu, pilihan bijak terletak pada anda untuk memilih 15 syarikat insurans terkemuka di Malaysia yang menawarkan pelbagai pakej harga. Banyak kelebihan, jika anda memilih bijak.my untuk memudahkan urusan dan menguruskan kewangan anda dengan bijak.

Apa itu Bjak.My ?

Bijak.my adalah platform pembaharuan insurans kereta yang paling pantas di Malaysia! Bjak.my sangat percaya bahawa setiap kereta yang diinsurans harus menerima servis yang paling baik di mana-mana sahaja. Oleh itu, cara bijak adalah anda menjadi Bjak VIP, anda dapat menikmati servis premium secara percuma (24 jam Bantuan Tuntutan VIP). Servis yang disediakan termasuk bantuan tuntutan profesional, cadangan bengkel terbaik dan diskaun VIP.

Apakah yang terlintas difikiran anda apa insurans dan roadtax tamat tempoh?


Pada saya, apabila insurans dan roadtax hampir tamat tempoh saya memilih bjak.my untuk berurusan kerana memudahkan pengurusan kewangan saya. Pilihan untuk kita membuat penjimatan ada pada fikiran kita sebenarnya. Jadi, dicadangkan buatlah pilihan bijak untuk menangani masalah kewangan di zaman sekarang yang dipenuhi pelbagai komitmen. Pilih bjak.my saja untuk mengelak cengkaman kewangan yang sangat mencabar. Tiada cara mudah untuk renew insuran dan roadtax yang sangat dipercayai melainkan anda memilih bjak.my. Apabila insurans dan roadtax mati (tamat tempoh) pastikan adan terlintas BJAK.MY difikiran anda!

Buatlah perbandingan harga insuran dengan bijak dan pertimbangkanlah untuk membuat pilihan dengan tepat. Sudah 6 juta rakyat Malaysia sudah menggunakan perkhidmatan daripada bjak.my, mengapa anda masih masih berfikir panjang? Jangan habiskan duit gaji semata-mata untuk bayar renew insuran dan roadtax ! Berbelanjalah dengan bijak melalui Bjak.My sangat mudah, jimat dan selamat. Ingat! buat perbandingan dengan bijak iaitu 15 insurans di Malaysia, dapatkan harga terendah di bijak.my dan paling best siap polisi insurans hanya boleh dapat dalam masa 5 minit sahaja. Uruslah renew insurans dengan cara berbelanja di Bjak.my

Layari bjak.my untuk maklumat selanjutnya.

Bjak.my bantu jimatkan wang pelanggan (baca lanjutan)

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net adalah Rakan Penyelidik Nusantara dalam pembangunan dan perkembangan kajian Sains Sosial , Pengajian Islam, Bahasa Arab dan Perundangan Syariah di Nusantara. Selain itu, menyediakan Perkhidmatan & Perundingan Guaman Syarie dan Pengurusan Harta Islam. PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.