petua yg untuk amalkan semasa mengandung. Anak saya 4 org dan keempat2 mereka xkena kuning.. alhamdulillah.. petua ni pun saya dpt dr sorang kakak ni. Dia ada 7 org ank dan ketujuh2 anaknya pun xkena kuning.. saya berdarah O. Org kt klu darah O ni anak akan kn kuning..tp yang penting kena rajin amalkan.. dan tawakkal pada Allah.. klu kena jgk nk buat mcmna yg penting kita dah usaha.

Maaf la penerangan panjang pulak..

Ok petuanya :

  1. Masa kandungan 7 bulan amalkan makan kismis dan buah anggur hitam atau merah saja..xperlu mkn hari2…seminggu 2,3 kali pun ok
  2. Bila masuk ja kandungan 9 bulan iaitu 36 minggu. Pastikan hari2 wajib makan anggur hitam dan air soya.. sy minum air soya kotak biasa ja.. jgn minum awal2 nanti kulit baby alergik.minum bila msk 9 bulan ja..

Alhamdulillah yg ni ja saya amalkan.. anak saya yg last.. yg no.4..hari pertama cek kuning bacaan dia 2.4 hari ke 2 cek bacaan turun 2.0 so hari ketiga saya xperlu bawak untuk cek kuning.alhamdulillah..

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.