Ada Ke Upah Buat Assignment ?

Ada ke upah buat assignment ?

Ada ke Upah Buat Assignment ?

Ada ke Upah Buat Assignment ? Persoalan yang menjadi igauan sebenarnya bagi yg baru kenal apa erti assignment.

Sebelum ini ada juga catatan kt blog ini pasal upah buat assigment tapi khusus untuk bidang subjek bahasa arab, pengajian Islam, tapi kita diperluaskan lagi skopnya kepada subjek sains sosial, kewangan Islam dan research methodologi.

Ada ke upah buat assignment ?

Percaya atau tidak kadang2 bkn buat 100% sekadar membantu tapi juga 100% disebabkan problem pelajar tu sendiri terutama kengkangan masa yang sgt tak mengizinkan.

Khidmat Upah Buat Assignment Bahasa Arab dikendalikan oleh kepada mereka yang mahir dalam bidang masing-masing, laman ni sekadar mengiklankan saja.

Ada ke upah buat assignment ?

So mcmana ya ? rujuk balik kepada posting2 yg telah dicatatkan. Mungkin ada kebenarannya sebab kawan saya ini teramat bz juga dengan tugasan yang berkecamuk untuk disusun utk jd seperti puzzle.

Buat je lah apa pun asalkan bermanfaatkan bukan penipu…bukan merompak…

Sejak hampir 5 tahun kawan saya fokus dalam bidang ini, sekarang dia sambilan menyambung pengajian dalam bidang Master.

Tapi boleh bincang dan runding je lah dengan kawan saya tu dengan whatapps : 011-56773191

Ada ke upah buat assignment ?

Pastu dapat kurang ke kalau banyak ya..mengikut kawan saya buat benda ni bukan senang semudah abc juga,

ia perlu baca mcm2 jurnal, ia perlu teliti, ia perlu disintensiskan, cari idea, perah otak, geledah laberi berdktan gak, kena cari bahan rujukan buku fizikal, bukan main hentam saja kt internet..

memang sakit kepala juga sebenarnya…kalau sapa2 pernah buat assigment mmg tahu lah cam nak mendidih otak juga.

Tambahan pula jenis soalan analisis dan soalan cam ne nk applikasikan bagi sesuatu teori, walaupun ilmu dihujung jari kalau malas nak usaha nak bergerak mana datang bergolek depan mata.

Apa yang penting USAHA ni ada mcm2 jenis bentuknya gak…byk hala tujunya gak…kadang sampai tak terbayang gak bentuk2 dinamakan USAHA.

Tiba2 ada juga yg mau minta dikurangkan upah..kawan saya terus kata :

kalau jual baju raya boleh nk krgkan ni kalau benda2 tenaga cam ni sepatutnya tidaklah kan..

Baiklah, pjg2 plak duk promote projek kawan apapun yang berminat terus berhubung dengan dia je lah ni :

No whatappsnya sekali lagi 011-56773191 pasti anda dapat jawapan : Ada ke upah buat assignment ?

 

Artikel Berkaitan

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *