Sekali lagi Ustaz Mael bawa cerita dengan peluang bisnes dengan Nexus International untuk membantu masyarakat dengan produk-produk kesihatan. Catatan sebelum ini telah aku rekodkan pautan ini mengenai pemikiran tidak pernah merasai tua. Perbualan panjang di sebuah restoren mamak di Ampang, Kuala Lumpur untuk membuka peluang bisnes yang baru meletup. Aku hanya dengar dan fikirkan.

Apa yang diceritakan. Katanya, peluang untuk buat duit secara berjemaah bersama Nexus International yang baru saja dilancarkan minggu lepas. Alangkah rugi sebenarnya kalau kita tidak ambil peluang ! Sebelum ini dia pernah meluahkan pasal gangguan seksual bila duit makin kurang.

Hutang semakin berkembang

Selain itu, Ustaz Mael suh aku fikirkan ! semakin lama hidup semakin berkembangnya hutang. Salah satu keadah adalah sama-sama membina networking dengan Nexus yang boleh kita sama-sama kembangkan ekonomi boleh sertai grup Ust Mael terus kat wasap. untuk info lanjut. Pesanannya, Jadi pilih lah hidup bahagia bersama team-team yg minda positif utk berjaya dan sentiasa kan support anda utk berjaya. Tukar enviroment. Setting minda, Jauhi fikiran2 negatif dan kwn2 yg parasit. Pandang kebaikkan dan semua akan jadi baik2 sahaja.

Produk Nexus

1. Nex Pro Chlorophyll
2. NexCell
3. Nex Tiger Milk Mushroom Coffee
4. NexLax
5. NexRejüve

Kelebihan Sertai Nexus

Round Pertama Utk Jadi Jutawan…

Siapkan senari 10 nama pejuang2 direct line barisan hadapan kita

🤺🤺🤺🤺🤺🤺🤺🤺🤺🤺

Round Kedua

Pastikan barisan hadapan tadi melatih 10 pejuangnya sendiri dan tawarkan hadiah khas rm300/- utk yg berjaya mencapainya.

Round Ketiga

Ulangi proses yg sama sehingga level ke 5 dan setiap orang tukar jenama barangan kegunaan keluarga kepada produk Nexus sebanyak RM400/- setiap bulan !!

Dengan purata imbuhan sebanyak RM12 shj anda sudah menjadi JUTAWAN

Anda > 1 🤺
L1️⃣ 10 🤺
L2️⃣ 100 🤺
L3️⃣ 1000 🤺
L4️⃣ 10,000 🤺
L5️⃣ 100,000 🤺
Total Group = 111,110

Bonus:
111,110 x RM12
= RM1,333,320

Di semenanjung Malaysia purata umur rakyat di sekitar 55-65 tahun sahaja. Negara kita penghidap penyakit buah pinggang antara yang tertinggi di Asia.

Lebih 90% warga berumur 45 tahun penghidap penyakit kardiaovaskular. Kadar obesiti juga tinggi. Majoriti rakyat tak mampu menyediakan susu berkualiti tinggi pada bayi, malah kebanyakannya sudah berhenti meminum susu sebaik berumur 3 tahun atau lebih awal. Makanan dan minuman di Negara kita kebanyakannya tinggi kandungan gula dan garamnya. Makanan dan minuman herba atau alga berkualiti tinggi bukan budaya lebih-lebih lagi harganya juga sangat mahal. TETAPI ini lah yang akan dibawa oleh NEXUS Int.

Hakikatnya, bukan hendak mencari salah tetapi pendapatan majoriti rakyat hanya untuk kemudahan asas seperti membeli makanan, kenderaan dan barangan rumah. Itupun kebanyakan pendapatan digunakan untuk membayar pelbagai jenis hutang.

Ini bertepatan dengan Hukum Adat atau dinamakan Hukum Nature (Sains). Hukum ini secara mudahnya bahawa setiap sesuatu ada sebab dan akibat. Bertepatan juga dengan Hukum Newton ke-3 yang popular iaitu setiap tindakan ada gerakbalas yang sama kadarnya di mana-mana tempat dalam alam ini.

Jika kehidupan seseorang yang dikelilingi hutang, masalah rumah tangga dan pemakanan yang tidak terjaga; lambat-laun pelbagai penyakit akan hinggap dan tidak lama beliau akan terlantar.

Jarang sekali mereka akan hidup panjang. Pepatah Cina ada menyebut : Jika perutmu melebihi saiz dadamu, maka persiaplah satu keranda untuk dirimu.

Jadi, bersedialah untuk mengalami kejutan-kejutan yang lebih hebat yang tidak dapat dinyatakan di sini. Apa yang perlu anda buat adalah mendapatkan pakej ini dengan harga yang tidak seberapa berbanding dengan manafaat tanpa batasan yang diperolehi.

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net merupakan Rakan Penyelidik Nusantara (RPN) untuk pembangunan dan perkembangan Sains Sosial [Pengajian Islam, Bahasa Arab dan Perundangan Syariah] di Nusantara. [[Perkhidmatan]]Guaman Syarie, Pengurusan Harta Islam, Editorial dan Perujuk Amanah Raya Berhad (ARB). PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.