Kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan Termodinamik
Kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan Termodinamik

Sejauh mana kebenaran yang mengaitkan Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) dan termodinamik klasik sehinggakan hasilnya sangat istimewa. Ada yang berpendapat yang mengatakan, konsep Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) ini merupakan satu aplikasi (penggunaan) konsep sains termodinamik klasik.

Teknik pemindahan tenaga dari sinaran matahari kepada pelapik tilam tersebut sehingga boleh menusuk masuk ke organ yang berpenyakit dikatakan juga sebagai contoh Prinsip Entrophy Dalam Pemindahan Tenaga. Catatan semalam telah membongkar rahsia Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) bagi terus mendapat kebenaran ! Kali ini pula, kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan termodinamik

Penerangan mereka adalah begini :

Apabila seseorang otaknya memasuki frekuensi gelombang menafsirkan gelombang tenaga itu, seluruh dirinya termasuk jasadnya seolah-olah menjadi konduktor (pengalir tenaga) tenaga yang diserap dari sumber matahari itu. Oleh itu tenaga dari ruang-ruang akan dirangsang dan berpindah untuk memenuhi jasad yang umpama ‘kosong’ atau ‘tidak stabil’ (akibat perubahan frekuensi).

Hasilnya seluruh jasad akan menerima tenaga yang tak terhingga banyaknya. Maka, keseimbangan berlaku iaitu cantuman cas-cas dalam diri sama banyak dengan tenaga dipersekitaran. Inilah kesan entrofi pertama yang dibicarakan beberapa pandangan orang sains.

So apa kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan termodinamik

Oleh itu, pada organ yang rosak, gelombang tenaga pada frekuensi tinggi. Tenaga hayatnya amat lemah. Ini menimbulkan ‘ketidakstabilan’ atau ‘kekosongan’ pada organ tersebut. Apabila kita menyentuh atau mengarahkan dengan minda untuk pemindahan tenaga penyembuhan, tenaga yang memenuhi jasad perawat dan juga persekitarannya akan memenuhi organ yang rosak dengan spontan (amat pantas) sehingga keseimbangan tercapai. Hasilnya, apabila tenaga hayat penuh, organ akan kembali pulih.

Prinsip Entrofi yang dikombinasi dengan kemahiran kajian tersebut ini adalah kaedah baru yang penyelidik cipta dari ilham yang Allah anugerahkan. Ianya sangat istimewa dan hebat.

Sejauh mana kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan termodinamik ini ? tetapi pada hebat saya ada kebenaran yang tersembunyi sehingga dapat menyembuh banyak penyakit dan organ-organ/tulang/tisu dalam tubuh yang rosak dapat dikembalikan pulih yang mematikan akal kita untuk memikirkannya.

BERMINAT UNTUK KETAHUI LEBIH LANJUT Kaitan Bio Velocity Sleep Mate dan termodinamik ? KLIK SINI 

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net menjalankan penyelidikan, penelitian, penyuntingan dan proofreading bagi dokumen akademik dalam Pembangunan Sains Sosial (Perundangan Islam, Pengajian Islam & Bahasa Arab PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.