Seorang lagi individu menghubungi zeckry.net setelah ‘terkena’ dengan pelabuaran yang hanya 3 jam dengan hanya labur RM1,000 boleh dapat pulangan RM30,000. Hatiku dan perasaanku sering berkata logik ke? tapi apabila dia tampil untuk mendedahkan bahawa pelaburan yang dijemput secara rawak oleh pengendali telegram ada sesetengah tu dengan menamai grup BURSA MALAYSIA, PELABURAN MAYBANK (siap logo rimau lg tu).

Sebelum ni kita dah bincang kat labur pasti lebur di pautan ini https://zeckry.net/2023/06/15/labur-pastu-lebur/ tektik dan modul operandi yang digunakan adalah sama. Pelabur tu masukkan duit dengan pilihan pelaburan seperti seribu ringgit dan menjanjikan keuntungan RM30,000. Individu tersebut dikenali sebagai Pakya cuba ingatkan jgn mudah terpedaya setiap hari dalam group telegram tu mengeposkan video atau gambar daripada ahli group yang mendapatkan keuntungan dengan menayangkan duit berketul-ketul dan akaun bank puluhan ribu dan ratusan ribu..tapi kami juga membuat siasatan bahawa kebanyakkan mengubah/edit resit transaksi je..sampai nama bank pun di tertinggal edit MAYBANK RAKYAT MALAYSIA. (teruk benor tu). Cuma Pakya mendedahkan no akaun CIMB atas seperti dibawah adalah SCAM PELABURAN di telegram iaitu:

CIMB BANK
7649385620
ZAINOR BIN SULAIMAN

By Muhammad Soulhiey Zeckry

zeckry.net adalah Rakan Penyelidik Nusantara dalam pembangunan dan perkembangan kajian Sains Sosial , Pengajian Islam, Bahasa Arab dan Perundangan Syariah di Nusantara. Selain itu, menyediakan Perkhidmatan & Perundingan Guaman Syarie dan Pengurusan Harta Islam. PENAFIAN : Tidak semestinya tulisan dalam laman ini adalah pandangan muktamad penulis. SOKONGAN PADU :>>>Tabung Muallaf 50 Sen Sehari>>>

Tinggalkan Balasan

Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.